Open IT - Anrechnungsstudiengänge für Operativ Professionals

Bei Open IT, ein Aufstieg durch Bildung Förderprojekt des BMFB, erfahren Sie mehr über Anrechnungsmöglichkeiten von Ihrer Berufsausbildung und -erfahrung.

OVERVIEW

The site offene-hochschule.org currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have parsed seven pages within the site offene-hochschule.org and found two websites referring to offene-hochschule.org.

OFFENE-HOCHSCHULE.ORG TRAFFIC

The site offene-hochschule.org has seen varying levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for offene-hochschule.org

Traffic ranking (by month) for offene-hochschule.org

Traffic ranking by day of the week for offene-hochschule.org

LINKS TO WEBSITE

hsw-learningblog.de-nbspThis website is for sale!-nbsphsw-learningblog Resources and Information.

Heute schon was gelernt? Padagogy Wheel - Apps für die Lehre und das Lernen finden. Inverted Classroom Modell im Grundlagenmodul in der Wirtschaftsinformatik. Verzahnung von formalem und informellem Lernen. Mmc13 MOOC Business Model - Talent fishing via MOOCs. Auf Basis der Bloomschen Taxonomie.

WHAT DOES OFFENE-HOCHSCHULE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of offene-hochschule.org Mobile Screenshot of offene-hochschule.org Tablet Screenshot of offene-hochschule.org

OFFENE-HOCHSCHULE.ORG SERVER

We detected that a lone page on offene-hochschule.org took one thousand and forty-seven milliseconds to load. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so we consider offene-hochschule.org not secure.
78.47.72.238

We detected that this website is operating the Apache/2.4.10 (Debian) server.

Open IT - Anrechnungsstudiengänge für Operativ Professionals

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site offene-hochschule.org had the following on the web site, "Die Ordnungen für die Probanden des Zertifikatsstudienganges finden Sie auf der Seite Downloads." I noticed that the website said " Herzlich Willkommen beim Vorhaben Open IT Bachelor und Open IT Master vom IT-Praktiker zum Bachelor Wirtschaftsinformatik und zum Master IT-Business-Management." They also stated " In diesem Projekt werden ein berufsbegleitendes Bachelorprogramm Wirtschaftsinformatik und ein Masterprogramm IT-Business Management auf der Basis von Anrechnung beruflicher Vorqualifikationen entwickelt und erprobt."

SEE MORE WEBSITES

Protegent Nigeria

PortLocker and Data Leakage Prevention.

Brown Paper Tickets - The fair-trade ticketing company.

SAN RAMON - The Ugly Du. Christ the Good Shepard Lutheran. Black and Gold Gala Grana. Anthony Elliott, cello;. Regents Theater at Holy Names Uni.

Veterinarian Rapid City Veterinary Dentistry and Surgery

Welcome to Meiners Animal Clinic. Centered traditions that have been our foundation for over 40 years. We customized our preventive care, diagnostic and treatment plans for your. Whether your pet has fur or scales, weighs 100 pounds or half a pound, we invite you to experience our warm, nurturing environment.

Alexx Bodyshop Lingen Startseite

Besuchen Sie uns gerne Vor Ort! Ernährungs- und Diätplanung,. Für Leistungssteigerung im Breiten- und.

Wales Centre for Behaviour Change

Wales Centre for Behaviour Change. Behaviour Change is a key policy area that is critical for establishing sustainable lifestyles and promoting economic prosperity.